fredag 22 maj 2009

no adult.

jag överlevde natten! var ganska inställd på att det skulle komma någon ful snubbe och knacka på fönstret och lysa med en ficklampa i sitt ansikte iförd en otäck mask, men icke! jag höjde ljudet på mp3:n och sen somnade jag sött i pappas säng. (förra året när jag var själv i huset så var det någon med ficklampa som vevade omkring ute i skogen & jag var så panikartat rädd så maria fick komma och hämta mej halv 2 på natten). jag har nu bestämt mej att jag aldrig ska bo på bottenplan med fönster ner till marken, det är snyggt men det är inte okej. nightmares. det behövs inte mycket alltså, lite otäck musik på tvn eller nåt program a la csi så kan jag inte förflytta mej från soffan utan sitter där stelt tills jag antingen somnar eller springer till sängen och gömmer mej under täcket. återigen, jag är inte vuxen alltså.

Inga kommentarer: