fredag 28 november 2008

helg i krillet.

nu har man varit hemma i 3 dagar, och det har varit lite av varje att göra. åkte in till matilda igår och kollade omkring på stan. finns så sjukt mycket jag vill shoppa, men jag vet inte vart jag ska börja? ikväll ska jag träffa späm iaf och dricka lite vin och imorn tänkte jag försöka ta mej till karlstad och gå igenom affär efter affär. vill även åka till stenen i bengan, och till brudarna i göteborg och det vore för jäkla kul att träffa fröknarna färm, men dom bor ju så långt ner i sverige att jag blir illamående bara av tanken på färdvägen. har jag nämnt att jag är ganska trött på att åka buss/tåg efter resan hem? :P

inget jobb än så långt ögat kan nå, så det blir väl att ligga lite under existensminimum som jag har lärt mej göra dom senaste året (bortsett från madeira). och det är fan inte länge kvar tills man sitter på flighten till funchal alltså, det ska bli så kul att träffa alla gamla rävar där! woho! och det härliga är att jag vet att dom längtar lika mycket som jag gör ;) haha.

nehe, nu ska jag slänga i mej en shakemix och sen ta mej in mot den lilla byn. har gått och nynnat på "när jag var en pytteliten..." hela morgonen och tankarna går osökt till målöy-huset och bjudajna. för övrigt drömde jag om stället inatt. är inte det lite.. traumatiskt?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag drömde oxå om Målöy inatt av nån anledning! Det låg på vägen mellan sthlm - Funchal, så vi åkte bil hit och dit mellan Målöy och Funchal haha.
Hoppas du mår bra, puss och kram

//Katja