söndag 16 november 2008

misär.

ännu en vecka har gått, och det har inte blivit mer än 4 timmars jobb. och då var det inte jobb på seafood utan domstein. verkar inte som det blir mycket mer jobb i år, så imorn är det vi som ska ringa till chefen och kolla om han tänkt köpa på sej mer fisk eller inte. annars drar jag hem, eller till oslo, eller nån annanstans jag kan få jobba en månad. nu består mest dagarna av soff/sänghäng, träning på gymmet och en himla massa tankar. och det är ju inte lika kul. man blir mest galen på det mesta, de flesta och så vidare. palla att vara bitter..

mitt mission är iallafall completed nu och det ska postas imorn. ska bli intressant att se vilka reaktioner man kommer få på detta, men det får tiden utvisa. jag har gjort det jag kunnat, så nu får vi se.

Inga kommentarer: