lördag 28 juli 2012

Regn och rusk

En lördag som går i blå-gult tecken. Idag ska jag hjälpa min kära T att shoppa möbler på IKEA, och när shoppingen är klar ska även allt bäras upp till femte våningen. Räknade trappstegen igår för att mentalt förbereda mig. Hoppas innerligt att jag hinner hem till damhandbollsmatchen kl 17.

När jag åt frukost kollade jag på OS, och det var beachvolleyboll som spelades. Det är inte mycket till kläder de har på kroppen alltså, all cred till dem! Tänk att hoppa, kasta sig handlöst och springa omkring med hundratals ögon och kameror som bevakar varenda rörelse. Hade inte velat sett mig själv, det är en sak som är säker!

1 kommentar:

Skanegrabben i Malmö sa...

Hejsan

Kom fram till din blogg genom att söka nästa blogg i menyraden. Din blogg är intressant och en blogg behöver inte innehålla en massa bilder. Jag göljer gärna bloggen....