onsdag 1 augusti 2012

1 augusti!

En snabb sväng på stan innan jobbet idag. 1 timme - 6 affärer. Tycker det är bra jobbat. Har aldrig förstått tjusningen med att stå och vrida & vända på mig i en provhytt i en halv evighet. Sitter det bra så köper jag, tvekar jag går jag till nästa plagg eller butik. Återigen visas min pojkflickiga sida. I en perfekt värld hade jag inte ens behövt prova kläder. Bara gått in,, tagit det jag ville ha och gått ut igen. Men det kommer troligen aldrig ske.

I helgen kommer jag nog få bita ihop dock, jag ska till Köpenhamn och gå på shopping där. Med två andra tjejer. Förhoppningsvis är det fint väder, så när de andra åmar sig framför spegeln kan jag avnjuta en öl på en uteservering. Självklart ser jag fram emot en helg i landet där jag endast uppfattar 25% av vad de säger. Har aldrig varit i Köpenhamn. Tror jag. Det obligatoriska är väl Strøget, röd pølse och öl.

Dagens uppladdningslåt innan jag kliver in genom dörren på jobbet är Gusttavo Lima - Balada. Tche!

Inga kommentarer: