tisdag 14 augusti 2012

Nedräkning!

Det tvättas och städas, och så det packas här på Sven Bruns gate! ..Egentligen så tvättas det bara, städningen får bli en annan dag och packningen likaså. Tre ynka dagar kvar på jobbet innan det är dags för semester! Även fast jag tyckt veckorna har segat fram tills nu så tycker jag plötsligt att jag nyss var på semester. Längtar tills jag sitter på tåget hem mot Värmland. De här två veckorna kommer bjuda på familje- och kompishäng i Värmland, Dalarna och .. Stockholm. Haha. Jag kan briljera med att kunna nästan alla flaggor i världen men jag vet inte vilket landskap huvudstaden ligger i. Det är faktiskt det som är orsaken att jag åker dit, har varit där tre gånger tror jag. Så här ska det upplevas och turistas! Coldplay ska ses också, det får inte förglömmas. Så om någon har något briljant tips om Sthlm, let me know!

Det här firas med ett glas rose!

2 kommentarer:

Josse sa...

Så komiskt min vän. Jag var i Stockholm idag. Samma fråga ställde jag till mig själv och resterande med resenär. Stockholm län? Men vad kan det vara för landskap? Södermanland eller Uppland? Het debatt och vi kom tillslut fram till att det tillhör båda med hjälp av google. Men visst är det pinsamt... Haha. Det var den geografi lektionen. Puss på dig

Fia sa...

Jahaja! Underbart att höra att det är fler än mig! Tack, då vet jag på ett ungefär var jag ska ;) Puss på dig!