tisdag 5 juni 2012

Grodor som hoppar ut.

Livet är så mycket enklare nu när ångesten är över! Jag har hur mycket tid som helst, och har kommit igång med träningen igen - och tycker det är kul! I helgen åker jag till Göteborg för att träffa gamla Madeira-folk och det ska bli toppen att komma tillbaka!

I helgen hade vi sommarfest med jobbet. Var lagom skeptisk, eftersom vi skulle vara ute i skogen men det blev en otroligt lyckad kväll! Det bjöds på grillad mat i alla slags former och tävlades gjorde det också! Musik-quiz med tillhörande sång brölades ut i den annars så tysta skogen och sen var det dans resten av kvällen. Hamnade därefter på efterfest och kom hem halv sju i söndags. Bieffekterna med att dricka med kollegor är måndagen. Jag betedde mig, medan andra inte gjorde det lika bra. Men jag och min stora käft.. Igår fick jag ett mail från en kollega, som också var med på efterfesten.. "Hej! Ska vi klättra ihop i veckan?". Vad gjorde jag? Gömde mig bakom datorn tills jag hittade någon som kunde berätta vad jag sagt egentligen. Jodå, jag hade stolt hävdat mig själv vara nyfiken på det här med klättring och att jag GÄRNA följde med någon gång. Jag är ju både höjdrädd och alldeles för klumpig för något sånt!

Så nu laddar jag här på bussen, måste komma på en riktigt bra ursäkt. Hjälp.

Inga kommentarer: