torsdag 5 januari 2012

ett stycke brunett

inte för att det är nytt och eller för att jag har noja för att bli äldre (åldersnojan som faktiskt gått över på något mystiskt sätt) men jag har blivit brunett igen. var nog fyra år sedan sist och jag tyckte det var dags för något nytt. så två färgningar senare sitter jag här med pernilla wahlgrens färg i håret. lite typiskt att just hon hade den bästa färgen, men what to do?


har helt glömt bort att sammanfatta 2011. det var faktiskt ett kanonår som jag många gånger gärna gör om igen! tre resor, en till panama, en till riga och en till thailand. jag tränade bort 8 kg, efter en more or less, en alkoholfri sommar. jag fick en vikarierande tjänst som teamleader. jag tog upp studierna igen och det gick över förväntan bra! jag hittade inte min drömmars man, men å andra sidan hade jag inte tid att hitta honom heller (med tanke på mina kriterier så är det nog oavsett svårt att hitta honom på denna sidan jordklotet). 


i 2012 har jag en förväntan om att få fast teamleadertjänst, fortsätta plugga upp de sista betygen och bli godkänd, ta en cykelsemester i nordnorge, gå ner de resterande kilon inför broderns bröllop och dessutom hoppa fallskärm. och såklart spara pengar! ska jag ut på min jordenrunt-resa innan jag blir 30 är det dags att börja samla kronor. 

Inga kommentarer: