måndag 29 november 2010

soffdag

jag gick kanske ut lite hårt om julbordet före jag visste vad som komma skulle.. vi fick faktiskt julmat, buffé till och med, att det var norsk julmat vilket innebär köttkakor, pinnekött och nån slags rotmos-röra. att jag däremot hade druckit kaffe & baileys med en skvätt whiskey, lakritsshot och bazardi razz drinkar gjorde att magen inte var helt stabil (vilket den aldrig är längre) så jag mådde halvtaskigt jag gjorde något väldigt vuxet. not. kvällen innehöll dans, drinklappar och en och en annan skandal. jag vill dock upplysa om att jag höll en relativt låg profil förutom då jag på dansgolvet trodde jag var självaste shakira. vi missade två bussar hem trots spurt i höga klackar på snöbelagda trottoarer, så efter en kebab och smärre köldskador på låren kom vi oss till slut hem.

nu är det måndag igen och min mage gör ont som vanligt. har åtminstone fått en tid hos läkaren så imorgon hoppas jag dom kommer på vad problemet egentligen är. får bli att se på lite mer vänner (äntligen fått ner säsong 2) och så fick jag också ner bröllopsfotografen igår. synd bara att vi har det sjukligt kallt i lägenheten, trots fungerande element så har vi 15 grader i vardagsrummet.. och detta är bara början! huh!

Inga kommentarer: