tisdag 16 november 2010

carassius auratus

nu är brev och cv äntligen klart! jag vet inte hur bra det faktiskt blev, men tänkte att min kära chef ska få se över det imorgon. har som sagt inget större hopp om att bli vald, men söker man inte blir jag definitivt inte vald!

möblerade om i mitt lilla rum igår och jag kände mej väldigt nöjd efteråt, nu ska det pyntas med tomtar i jul! ser fram emot jul mer än vad jag brukar göra, tycker det är lite underligt eftersom min kära far vägrar att köpa julklappar i år! "det är ju bara pengabyten!". well, jag hotade med att inte komma hem till honom alls, så vi får väl se hur det slutar.

jag tror jag ska köpa mej en liten bok eller snarare anteckningsblock. varje dag ser jag något som jag har tankar och funderingar om som jag vill dela med mej, men mitt guldfiskminne gör detta helt omöjligt. blir nog till att skriva en shoppinglista inför sverige. kanske jag till och med behöver skriva upp vad jag ska göra, vilka jag ska träffa och vilken dag. bara för att vara på säkra sidan liksom.

2 kommentarer:

Pammis sa...

Du får hemskt gärna boka in en timma eller ngt för mig o Albin när du är hemma. Skulle vara störtkul!
Puss o Kram

Fia sa...

Önskar jag hade tid men denna helgen är fullspäckad! Kan ni inte komma och hälsa på tant Fia? No stress då! :) Puss!