torsdag 25 november 2010

köldfrossa.

helt kass på att blogga för tillfället, händer så lite men vet inte var all tid tar vägen?

var i sverige förra helgen och träffade de gamla maderianerna, det var mys! även om lördagkvällen var trevlig så var bakishänget dagen efter nästan bättre! massa bebisar överallt och det är supermysigt att få snosa lite på dom. älskar bebis-leenden, det värmer upp min kalla kropp.

...för kallt, det är det! är sjukt nöjd över mitt inköp av ny vinterjacka, utan den hade jag varit ett minne blott denna veckan. värre kommer det ju att bli, men jag blickar framåt nu .. semesteransökan är inlämnad och förhoppningsvis blir det tre veckors semester i ett mycket varmare, vackrare och mer underbart land än kalla norge.

på lördag vankas det julfest med jobbet. är inte taggad alls, men det beror främst på att det är så jäkla kallt. jag vill sitta inne i varma kläder denna årstiden, inte springa ute med strumpbyxor, klänning och högklackade skor (förvisso kan man välja andra kläder, men är det julfest så är det).

snart är november över också, det innebär att dom två värsta månaderna på året är överstökade och jag klarade mej utan större komplikationer. great!

Inga kommentarer: