söndag 27 juni 2010

om man tar en liten smutt, smutt, smutt.

ännu en midsommar som gått i dimmans tecken, och även om jag inte var på kusten i år så hade vi en riktig svensk-fest med sill, nubbe och snapsvisor. det slutade som det alltid brukar göra, glada människor som är väldigt berusade. när jag halade upp kameran för att föreviga detta så fick jag till besked "Battery is low" och så vägrade han att starta igen. så det var en liten besvikelse..

igår hade jag bjudit in tre väninnor på middag. för en gångs skull så lyckades jag med maten. yumyum. efter mycket skvaller och prat så bestämde vi oss för att gå ut, och det var verkligen lyckat! har nog inte haft så kul ute på länge. det är verkligen inte dom fancy ställena som är de bästa. no no.

idag har parkerade jag på innergården och fick sällskap av emma och två andra vänner. sov om vartannat, känner mej lagom mosig efter ytterligare en helg som har innehållit alldeles för lite sömn.

börjar bli orolig för min svenska, jag tror att mitt år i norge har förstört den ganska ordentligt. kanske ska börja gå i svenska 2?

Inga kommentarer: