tisdag 1 juni 2010

j#¨^_&¤%##!!!!???

det är 25 grader ute, solen skiner och sandalerna är på. jag borde vara galet lycklig, men det är jag inte. tänker konstant på om jag ska säga upp mej på jobbet och dra härifrån. det kryper i kroppen på mej. vill ut och resa. eller jobba utomlands. men å andra sidan så har jag det ju bra här. fin lägenhet, schysst jobb, underbara vänner. nu är det ju förvisso frågan om jag verkligen bryr mej så mycket om en fin lägenhet om jag jämför med att vara i ett annat land och lära känna en annan kultur. men ÅH vad det ska vara svårt!

till råga på allt så min optiker till mej idag att jag inte kan ha linser. jag kommer förbli en glasögonorm för resten av mitt liv. great.

2 kommentarer:

Matilda sa...

Tuuur att du är super fiiin i glajjer då <3

madeleine sa...

vadda. norge ar val utomlands. ar ju hur exotiskt som helst dar har jag hort med alla palmer, kokosnottr & mil-langa strander :D

& du ar en riktig pudding som glasogonorm. man ser ritkigt smart ut ocksa. vilket jag kan kanna ar ett plus..!

puss hjartat!

forresten, vi kommer till oslo nasta vecka. skicka ett nummer vettja jag kan na dej pa sa tar vi en fika & en jakla massa kramar!