fredag 11 juni 2010

På en buss

Kan buss-säten bli mer obekväma? Har suttit och slumrat hela resan och min rumpa & rygg värker big time! För någon vecka sen låg jag & kombosarna i parken efter jobbet. Jag somnade och Emma berättade att jag hade snarkat till och detta har gett mej sjuk ångest för att sova på andra ställen än min egna säng! ...nu var det ju förvisso så att jag hade somnat på bussen idag innan vi kommit ut från Oslo, men rädslan finns kvar! ;)

Göteborg är det som står på schemat i helgen! Min gamla kombo & partyräv har tagit examen OCH fyllt 25, så här blir det fest utan dess like! Härligt att träffa det "gamla" gänget igen, var flera år sen vi gjorde nåt ihop. Eller, som jag var med på, det är ju lite mitt egna fel att jag lämnade dom i Götet & drog till Madeira.. Men dom verkar ha klarat sej bra ändå;)

Ja, nu har jag alltså suttit på en buss i 4 timmar och jag märker att jag börjar ordbajsa nu. Men det är ju sjukt trist att åka buss längre än vad man förväntat sej! Menar, i Colombia åkte jag en tur på 14 timmar och det var inga pix.. Underligt det där..

Lyssnar på Johnossi & Sister Hazel dagen till ära, ta er en lytt!

Inga kommentarer: