onsdag 2 juni 2010

convinced myself.

ibland är det bra fint med sovmorgon! vaknade förvisso halv 8 ändå och låg och snoozade till halv 10. hade igår bestämt mej för att gå på spinning men var lagom motiverad med grodögon och morgonhungrig. bestämde mej för att inte gå. kvart i tio fick jag syn på mej själv i spegeln och morrade "du tjockis, dags att göra nåt åt det här eller?!?!" and off i went.

sitter i soffan nu, lagom sliten och illamående men avnjuter en finfin atkinsfrulle innehållande bacon, ägg och keso samt kaffe. känns rätt skönt att ha tränat så här i efterhand. nu ska jag lägga benen på ryggen så jag hinner lapa lite sol innan jag ska till jobbet. det är inte heller lika motiverande. att gå till jobbet alltså. lapa sol gör jag gärna i flera timmar. idag ska jag även diskutera med chefen om min framtida tjänst. jag överväger att gå hårt fram.. men jag vet inte riktigt var gränsen går..?

.. nåja, idag är det onsdag, imorn är det torsdag och zumba och på fredag är det green day (och johnossi) !!!! yaaay.

Inga kommentarer: