måndag 2 november 2009

svenskt.

vankades köttbullar och potatismos efter jobbet idag. eftersom jag vaknade halv sex så måste jag erkänna att jag är ganska sliten nu.. känner mej helt naken utan greys. nu måste jag vänta till nästa vecka på ett nytt avsnitt, helt plötsligt ska jag känna mej lika sårbart levande som alla andra igen.

blev ingen träning idag, trots att jag dragit med allt till jobbet. motivationen fanns inte riktigt, speciellt inte när man vet att det är smetat med folk på löpbanden just den tiden man vill gå dit. får göra ett nytt försök imorn. i helgen kommer kanske ida hit, och helgen efter det så kommer jeanettan, och helgen efter det är det venners-venners-party. sen är det lön igen. det gillar vi! nu blir det sällskapsresan och pyjamas. godnatt folkens.

Inga kommentarer: