söndag 1 november 2009

the propose.

igår vankades det halloween fest för fulla muggar. eftersom jag inte gått in nånting för det kände jag mej lagom peppad inför kvällen, men på med en supergul peruk och iväg blev det. hade riktigt trevligt, festen var hur grym som helst, och det var fullt med utklädda folk. jag hade uppenbarligen en kväll där jag inte behövde dricka så mycket för att bli berusad, men nog drack jag lika mycket som jag brukar för det. åkte till majorstua och mötte helle på nåt uteställe, det firades en nhl-spelare där inne, som jag aldrig sett eller hört om förut, men skit i kändisarna. vi dansade på och hade det jäkligt kul, och det shottades såklart en del med. när jag är på väg hem så gör jag något som jag aldrig borde gjort, men som jag alltid gör. jag ringer någon, sluddrar med någon, och friar till någon. behöver jag säga annat än att jag haft ångest hela dagen idag?

btw, det blev ett jakande svar.