måndag 16 november 2009

är det inte fest så blir det.



det är måndag, tack och lov. de senaste helgerna har inneburit fest, fest, fest och denna helgen resulterade i en borttappade plånka. så nu är man ett körkort fattigare, men vad spelar det för roll när man ändå aldrig kör bil nuförtiden. denna helgen var grym! det var längesen jag skrattade så mycket vill jag lova. skulle överraska jeanette med en winnerbäck-konsert i sen 25 års present. dock hade hon listat ut det innan hon kom, vilket kanske inte var så konstigt när jag två månader innan bad henne komma hit, och det var väldigt viktigt att hon kom på en torsdag. konserten var underbar, jag var hyper under de två timmarna han spelade och hade svullna fingrar efter mitt ivriga klappande och torr hals efter jag sjungit så grannarna tittade på mej som jag vore från en annan planet. finast på hela konserten var när jeanette smög sin hand i min och sa "en sån här fin present har jag nog aldrig fått av någon annan vän". men ni vet ju vad man säger, den bästa ska det bästa ha! det blev sightseeing i oslo under fredagen och efter att skrattsalvorna avlöst varann var vi på väg mot baren med tre öl för etthundraelva kronor i snöfall som inte var lika uppskattat av mej då jag faktiskt hade plattat håret. men, det blev en fin kväll ändå!



men efter jag följt jeanette till stationen blev det inte så lugnt som jag hade hoppats på, fika med hanna och därefter så var det bara att köra igång för theres sista kväll i oslo. flaskorna öppnades igen och jag hade mina kära jenter från jobbet vid min sida!


nu blir det en lugn helg och vecka innan det är julbord med jobbet, för att vi sen ska ha julfest med teamet, för att det sen ska vara lucia, för att det sen ska vara en helg innan jul, och sen händer nyår och sen fyller någon år. jesus.

Inga kommentarer: