tisdag 3 november 2009

disneytime

idag när jag kom hem hade, till min stora lycka, kejsarens nya stil laddats ner. som jag väntat. så nu känns gymmet ganska långt bort igen, kronk och ysma är mycket mer underhållande. hoppas verkligen jag får beviljad min ledighet i februari så jag kan komma bort till värmen, känner redan hur jag deppar ihop (och ser kasst) i mörkret. vet inte riktigt vart jag ska åka än dock, alla vet ju iofs att jag vill tillbaka till panama & hänget där men det finns ju mer att se (och då även färre att undvika). har flyttat in en snubbe i lägenheten, trodde jag var med på de flesta dialekter, men han hör jag knappt ett ord av vad han säger, och då kommer han ändå från målöy-trakterna. dåligt av mej.

1 kommentar:

Isabelle sa...

Den tiden jag inte har semester i februari så tycker jag verkligen att du ska ta å komma till Kap Verde å Sal!!!!!! Massa snygga svarta män till Fiffla =)