tisdag 29 september 2009

that did happen..

i helgen jobbade jag på gardermoen, och då fick jag bevittna något som fick mej att gå flera år tillbaka i tiden..

.. alla har haft en sån vän, och om ni fortfarande har det tycker jag ni borde tänka om. ni vet den där vännen som man tycker så mycket om men som har dej som en liten svans. den vännen som alltid ska synas, höras och ta mer plats än alla andra och i synnerlighet dej. känner ni igen det? jag har haft en, eller kanske flera sådana vänner och jag led lite med hon som blev lämnad, som står lite längre bak i kön medan hennes vän pratar med någon annan och totalt glömt bort henne.

det jag såg i helgen var helt enkelt en sån vän, som gick med en kille som hon uppenbarligen var intresserad av, medan hennes kompis gick bakom dom och försökte visa att hon var med dom. men när dom slängde igen en dörr i ansiktet på henne fick hon nog och vrålade "BITCHES!" och det tycker jag var snyggt gjort. det var något jag aldrig gjorde när jag blev behandlad på det sättet.

Inga kommentarer: