onsdag 9 september 2009

rise and shine ppl.

är redan uppe, eller har snarare redan varit uppe i två timmar, trots att jag inte börjar jobba förrän om två timmar. har varit hos herr doktor och kollat så allt står rätt till inför vad som komma skall, och nu är jag återigen hemma igen och har ätit frulle. detta är något som inte händer alltför ofta i mitt tjugotreåriga liv eftersom jag aldrig går upp i tid utan måste floppa upp ur sängen, vingla fram til garderoben och slita ut lite kläder, hoppa i dom, springa in på toan och borsta gaddarna och sen kleta på lite smink, sen är det lätt joggning ner till bussen som gäller. väl framme, pustar jag ut, och somnar om på två minuter.

såg att lasse kommer till oslo den tolfte november. han har jag inte sett sen tre år tillbaka, så det blir absolut att lägga pengar på den biljetten. nån som hänger med?

Inga kommentarer: