fredag 4 september 2009

good enough.

mitt liv går som.. på räls? det flyter på väldigt bra nu, förutom en hel del pengaproblem. bor med helt underbara människor, dom är verkligen helt unika och det gillar jag starkt. nu är det återigen helg (vart tar veckorna vägen?) och jag njuter med en kall pils och john mayer. snart ska jag bege mej mot västligare grader för att träffa på en vän. kompis. eller nånting sånt. imorgon hoppas jag innerligt på att min pärla, eller knudd som det heter på norska (?), tilda kommer hit för att besöka le hufvudstad. det hade varit ypperligt bra, eftersom jag i dessa tider har ett par secrets att bära på och det vore fint att ventilera dom med min närmsta lilla partner-in-crime. idag började jag nästa lipa på jobbet, för det första försov jag mej, ajaj, inte dricka öl när man ska jobba dagen därpå, och sen hade jag såna otacksamt, och personligt elaka kunder så jag visste inte riktigt var jag skulle ta vägen. "jag vet ikke hvordan dere gör i sverige, men i norge..." hmpf. jaja, jag kanske också skulle vara upprörd om jag stod utan kök i två veckor.. eller skulle jag det? förmodligen inte, jag skulle frossa i utemat, mikromat och le åt det faktumet att jag behöver inte diska efter mej!

btw, jag skulle hemskt gärna visa er mitt hår. men eftersom jag som oftast inte fastnar på bild så måste jag nog göra er b-svikna. idag är det ett år sen jag åkte till målöy för och packa fisk. måste erkänna att jag gillar läget aningens bättre i år.

1 kommentar:

Matilda sa...

Ville ju SÅÅÅ komma..! :(