fredag 3 april 2009

bocas del toro

jag alskar panama. da lagger jag verkligen betoning pa alskar. jag ska bo har. det lovar jag er. ar i bocas del toro nu, helt grymt med alla oar och turkost vatten och kritvita strander och snygga svarta karlar. haha. bor asnice och asbilligt. vadret ar bra. jag ser dock ut som en prickig korv pa ryggen, har flagnat av ett par skinnbitar kan man ju saga. :P costa rica var nice, absolut men det var aningens for dyrt for mej denna gangen, sa nasta gang jag befinner mej i centralamerika far det val bli lite mer av det.

annars ligger jag ratt lagt, forsoker skita lite i vad som hant men drommarna ar aterkommande. varje natt. vaknar upp med panikkansla och onskar att jag kunde dra tillbaka tiden ett bra tag. men icke. naja, nagon gang slapper jag val det med. det ar ju bara en fraga om tid!

nu blir det till att ga mot beachen tror jag bestamt. eller ga och ga. ta en battaxi. hasta luego amigos!

Inga kommentarer: