torsdag 23 april 2009

hola suecia.

damer & herrar, fifflan är åter tillbaka i sverige. efter en hemsk natt på stansted (innehållande 0% sömn) så checkade jag in & satte mej på planet mot oslo. väl framme så var det bara att sätta sej på en buss mot sverige, och mot fröken stenmyren. jetlaggad som jag är och varit så har mina nätter varit sömnlösa, men inatt hoppas jag på att somna något tidigare än dom andra dagarna.

sverige har sin charm, men jag längtar redan bort. jag vill inte längta bort längre, orkar inte med att känna mej så rastlös hela tiden. men, det finns ju möjligheter och jag måste bara bestämma mej för vad jag ska göra. allting löser sej.

huvudsaken är att jag inte hänger läpp för mannen (mesen) vi inte längre nämner vid namn, och att jag åtminstone
blickar framåt emot en framtid som är min och bara min. det är inte så tokigt att vara ensam ändå!

Inga kommentarer: