söndag 5 april 2009

burned.

idag ar jag bakis. utan dess like. och angesten ar extrem. men jag hade jakligt kul igar trots att jag begav mej ut ensam pa aventyr.. var inte direkt svart att hitta folk att prata med. helt underbart att vara har!!

idag akte vi till red frog beach, helt sanslost vackert! pallade inte med solen mer an en timme idag, resten av tiden agnade jag sovandes i skuggan. gav upp och bada ocksa, efter att en krabba attackerade mej i vattnet och nop halvt om halvt av min fot. ja, det var sa det kandes iaf.

lika bra att ga pa det ikvall igen. formodligen med ett par svenskar & danskar. ar nog ganska bra att jag aker harifran om ett par dagar, hade glomt bort hur jobbigt det ar att ligga pa topp. haha.


2 kommentarer:

Emelie sa...

Du verkar njuta vännen! Gör det!! Låter helt underbart! Jag hoppas det finns tid och plats för oss att ses mellan äventyren :)! När kommer du till Sverige igen? Tänker på dig! Kramar!!

Maria sa...

Klart du får =) Säg te när så ja vet... så ja inte jobbar en massa...