onsdag 29 april 2009

back in madeira

det var inte länge jag pallade att vara i sverige minsann. hittade en sista minuten till madeira i måndags, bokade på kvällen och åkte på natten. nu sitter jag här i barrerios och väntar på att klockan ska slå sju, för då vankas det middag på qasbah med maddisen & sandra. därefter verkar det som det blir lite fussball på mojans och därefter ska vi kolla på dieter när han spelar på kool.

jag är här med blandade känslor, det är skönt att vara tillbaka men det är fortfarande något som drar mina tankar åt andra sidan jordklotet. som tildan sa: "dom två första veckorna är värst, sen lägger det sej lite." och sanningen är ju att jag inte ens hunnit landa eller återgått till svensk tid i min kropp innan jag satte mej på ett plan igen.

boende är fixat i oslo nu, så det är jobbet som saknas nu. var faktiskt på en intervju här på madeira idag, så nu handlar det verkligen om att ta ett beslut. men jag tror redan jag vet vad jag vill göra. allting löser sej, inte sant?

nehe, nu blir det en tupplur innan dårarna kommer hem och drar i mej. ... vilket är om cirka 15 minuter. jäklar.

Inga kommentarer: