onsdag 30 januari 2008

BULLET; BULLET!

sitter i panama. dricker vodka redbull ( i vanlig ordning ). vad som inte är lika vanligt är att jag är rödbränd, sliten och alldeles för välmående ;) har varit sjuka dagar i solen, men kritvita stränder, sång, dans, sprit osv osv. fuck wb. nu har jag hittat en "n-ordet" som dansar miiiicket bra. för övrigt är han 31 och far till två döttrar. men vad gör det? :D imorn åker vi på förlovningsfest i närheten av panama city, där den mest vackra strand jag upplevt finns. sen ska vi vidare mot karnevalen. wiiie.

för övrigt grät jag big time när planet lyfte från madeira. flygvärden frågade om jag mådde bra istället för matilda som var nervös för att lyfta. sen glömde vi ju även passen på incheckningsdisken, på madeira. hah. vi kom till stansted, matilda hoppade på en buss i tron på att den gick till gatwick. det gjorde den ju självklart inte, men jag hoppade på och vi åkte till heathrow. gratis, tacka snälla busschaffisen med hårda tatueringar som sjöng kärleksballader för oss. väl på gatwick försökte vi hålla oss vakna, men misslyckades. klarade oss på två mackor var, juice, latte (och vilken latte sen!!), vatten. kom till new york, sprang från planet, hamnade bakom en iranier som trängde sej före och tog världens tid på sej. sprang till tullen, personalen fick släppa före oss för att vi skulle hinna med planet. och det gjorde vi såklart. efter vi blev framropade till disken vid gaten för snubben där hade glömt att ge oss de "riktiga" bilijetterna. (eller vänta nu här, de var faktiskt i london det hände). nåväl. vi kom fram! :)

det sägs att man inte ska bli bakis i panama. jag har aldrig mått så kasst i hela mitt liv. tack hav, tack vatten, tack mat. 5 dagar har gått, inte många kvar. och jag vill aldrig nånsin tillbaka till sverige!

dagens: mika - lollipop

2 kommentarer:

Anonym sa...

berättade för emelie att du träffat en neger, som har åldern inne & kiddies till på köpet. "ÄR HON SJEUK?!" hahah. jag dog.
men du verkar må bra iallafall. du är saknad här. ni båda är. ring om du vill, voipen funkar fortfarande inte. är felkonfad !¤#%#/"(& !!

puss på dej hest /din skorpa

Anonym sa...

hej sweetie! jag saknar dig till tusen också ska du veta.. vi får höras via telefon snart..puss