onsdag 9 januari 2008

old lady

jaha. ett år äldre, detta innebär att jag nu ser ut som en 31-åring med snygga skor. damn.
låg hemma och chillade på den stora dagen, bortglömd kände jag mej inte eftersom telefonen ringde och pep heela tiden.

mady kom med skumpa och vin på kvällen, den kvällen som jag absolut inte kommer glömma på länge. bort till mina d´ouro, sen svepa i sig poncha och därefter bli upptvingad på scenen på sun city för finsång. tack o lov kunde jag inte låten så jag dispans. därefter skakade vi rumpa på chameleon, minnet är något vagt framåt småtimmarna men jag minns pasta-kokande och gott sällskap vid halv 7 på morgonen.

annars så tror jag att det är avslutat mellan mej och white bitch, dont know why. fick ett otroligt otrevligt sms som fick mej att tappa hakan i måndags. "what tha fuck you think, im not stupid fuck that and fuck you". eh. jaha. vet inte om han sett någonting när jag befunnit mej i dimman eller fått för sig något. nåväl. jag har sagt det förr och gör det igen. KARLAR.

2 kommentarer:

glamflikka sa...

what? sicket folk det finns!

grattis i efterskott fia :)

mady sa...

bra att du tyckte dagen var bra iaf! :)