söndag 16 december 2007

"Manipulate him, that´s what women do"

ramlade in på copa igår med maddu, med mindre än två vinglas-promille i kroppen. en annorlunda upplevelse. jag såg till och med dom som stod bakom maddu när vi dansade, och även folket bakom dom! det är något som bör upplevas igen, annars hittar man väl såna där misstag i sängen dagen efter. slirade till och med in på veshpas, efter att försökt gå in via jams ingång. vakten drog för repet fortare än ögat när jag försökte med ett "hello!". damn. några drinkar senare satt jag i en sackosäck (?) och skulle översätta portugisiska till svenska. ehm. det gick ju inget vidare. dansa dansa med kim och co, sen åkte jag hem med värkande fötter. kvällen blev tidig och nu har legat i soffan konstant sedan jag vaknade i morse (läs: i eftermiddags) sånär på en promenad till forum.

imorn är tanken att slira upp i bergen, man får hoppas på att det finns en ledig bil bara.

20 arbetsdagar kvar och 38 dagar kvar på madeira. wow.

nu blir det natten!

puss

Inga kommentarer: