söndag 30 december 2007

Day before last day.

någon kröp till korset och jag hade en riktigt trevlig kväll med wb igår. lärde honom några fina meningar på svenska (och fick även förklara vad jag menade med sentence, bah). vi drack vejn, möjste i soffan och jag kände mej allmänt fjortis igen. nu har jag satt mej i en ruskig knipa, får hoppas på att karln inte hör av sej på en- en och en halv vecka nu.

imorn är det nyår. osant vad tiden gått fort. det vankas middag och champagne hos stefan o co. var man ska efter det har vi ännu ingen aning om. copa, veshpas? förmodar att det kommer falla sig ganska naturligt efter ett par flaskor skumpa. har jag nämnt att skumpa sätter sej i mina knän, så jag kommer nog vingla omkring ganska bra. mm, dagen med stort d. har väntat ett par månader på detta, men plötsligt känns det inte sådär hyper som innan. damn you wb.



mad shop med maddu nu. typ nu nu. inhandlade nyårsskor och smycken igår. borde ha en tröja att ha över. noterat på shoppinglistan. måste fixa naglarna i dag. varför ska det vara så svårt att va brud?

Inga kommentarer: