söndag 29 december 2013

Det är så jag säger det..

I helgen har jag haft kvalitetstid med mamma i Karlstad. Hann med ytterligare ett läkarbesök som gav mig mer smärtstillande och sa att jag skulle hålla ut en stund till.. Igår var jag ute för första gången sen jag var på Håkan i Oslo, och denna gången såg jag Håkan igen. Om möjligt än bättre! Det var tryck på Nöjes kan jag lova, inte en torr panna på vänstra sidan av scenen.. Trodde jag skulle svimma av en sväng för det var så sjukt varmt, men höll mig på benen och vrålsjöng till varenda låt. I Oslo finns inga bra dansställen men jag tror jag tog igen ett års dans i lördags.. Vi var en god blandning folk som gick ut ihop, alla runt 28-30 år. Vi vimlade på dansgolvet med 18-åringarna och jag kände mig riktigt gammal, men sket lite i det och dansade vidare. Idag när jag vaknade med fastklistrade linser så kände jag till min lycka att halsen var bättre! Öl var tydligen den bästa medicinen av de alla! 

Nu är sitter jag på en 30 graders varm buss mot Oslo och har gått igenom dag för dag vad jag gjort hemma i Sverige och jag sitter och ler dumt åt alla härliga stunder jag haft med de fina människor jag har runt mig. Är extremt tacksam och glad att vara mig just nu! Tack för att ni är just de ni är! 

Inga kommentarer: