söndag 26 juni 2011

relaxing

midsommarafton är över och den blev rätt lyckad trots att vi befann oss i oslo! fyra personer hemma, lagade midsommarmat, drack vin och spelade sällskapsspel fram till tre på morgonen, det föll mig helt i smak! igår blev den en tur ner på karl johan, för att titta lite i affärerna.. shoppade en volume master från björn axén, blev tipsad av pam att köpa denna så nu hoppas jag den funkar! lät också carro slänga i lite slingor i mitt orörda hår (2,5 år sedan jag färgade det) men det blev inte speciellt mycket slingor utan mer en hel blondering.. så går det när man har tovor i håret när man använder slinghätta. och det är ren pain också. isch.

idag är det häng på balkongen som gäller, problemet är att byggställningen fortfarande är kvar så den skymmer solen ganska ordentligt. men med camilla läckbergs "stenhuggaren" så är det okej i alla fall. nu blir det jordgubbar och mjölk innan jag ska iväg och träffa snygg-jt på ytterligare ett slitigt spinningpass.

Inga kommentarer: