tisdag 7 juni 2011

Första avklarad

Trodde jag skulle krypa hem efter en timme med pt, men inte då! Jag hade också farhågor om att bli pushad till kräk- och svimningar men inte det heller. Kroppsanalysen var riktigt häftig att se, den mätte ALLT. Var inte helt förvånad över resultatet men jag är taggad som f-n! Ska nu skriva upp allt jag äter och dricker i fyra dagar, sen ska vi gå igenom det nästa tisdag. Tack för det! Det mesta handlade om kosten för mig sa pt:n för jag är stark som en oxe (typ). Haha. Bara att köra på :)

Vad är det som händer i kga och krhamn förresten? Fruktansvärt!

3 kommentarer:

madeleine sa...

borja med lchf - great :)

vad hander i khamn? vet du btw vilka det var i kraschen?

puss maddis

Fia sa...

tanken slog mig, men min mage klarar inte av så mycket fett så no can do. kör på alldaglig och varierad kost istället - minus fast food och chirre ;)

en kvinna som blivit påkörd av tåget? hur är det möjligt? ingen aning om vilka som var med i kraschen men fy så otäckt :(

puss

maddis sa...

pakord av taget?! fysatan.