onsdag 15 juni 2011

Fritt fall

Jag ringer för att boka fallskärmshopp i Örebro med det presentkort jag fick av fader och fru på födelsedagen. Örebro fallskärmsklubb vill inte ha någon med den organisationen som fixat upplevelse-kortet. Jag ringer dom, don säger att dom ska ringa upp. Dom ringer inte upp, jag blir pist off och ringer igen. Dom ska kolla upp det och ringa tillbaka, det gör dom inte denna gången heller och jag ringer igen.. Hamnar hos VÄRLDENS trevligaste tjej som lovar att hon ska kolla lite och ringa upp. Hon ringer upp, twice, först för att infa om att hon jobbar med saken och sedan för att berätta att jag har två alternativa lösningar, just pick one. Jag väljer ena alternativet och imorgon har jag en satt tid för fritt fall från 3000m höjd, med en hastighet på 200km/h i 35 sek. Fan vad grymt! Tack till den kundfokuserade tjejen!

Inga kommentarer: