torsdag 9 juni 2011

midsummer

25 grader varmt i lägenheten, det är annat än vad vi hade för några månader sen.. 10 grader annat. Borde inte klaga, det är ganska mysigt att somna med fönstret öppet och höra regnet slå mig fönsterbräcket (vad heter det? bläcket?). Melissa Horn gör mig sällskap också, helt perfekt.

Vi fick midsommar-buffé på jobbet häromdagen och jag blev lite ledsen över att jag inte har något inplanerat i år heller. Så jag får helt enkelt efterfråga misommar-firning här.. Vad ska ni göra?

2 kommentarer:

Isabelle sa...

Styr du upp något i din hemhåla med lite Madeiraoldies så tar jag bilen å kommer! Annars är du alltid välkommen till 08-land men eftersom jag e fet så blire inge supa av i år =)

Matilda sa...

Gillar vad isabell skriver!!! & du vet att du alltid är välkommen hit.( Blir Dick Inge alkohol för mig häller) love you snygging <3