måndag 3 januari 2011

trött

efter två spinningpass på två dagar är jag lite mör i benen. tror att det är okej dock! känns redan som jag jobbat en hel vecka och så är det bara måndag.. eller? har gått fram och tillbaka till p-piller kartan flera gånger idag för att verkligen kontrollera att det stämde, och det gjorde det varje gång. jag vet inte vad min trötthet beror på.. får förvisso inte mina åtta timmar om natten längre eftersom jag ligger och grubblar på hur jag ska leva mitt tjugofem-åriga år. ett annat alternativ till tröttheten är väl kanske att jag håller på att bli LASTGAMMAL! men. det finns många som är äldre än mej, det gillas. dessutom är jag den yngsta i teamet på jobbet, men vad spelar det för roll? det är ändå mej dom satsar på som vik teamleader med start om två veckor, det är jag som ska sitta med och grilla en stackars nervös i en jobbintervju imorgon och på lördag ska JAG bli firad av runtomkring tjugo fina vänner på min och Elvis födelsedag. i just love it. och som pricken över i:et (för att avsluta skrytandet) så är det bara nio veckor kvar till semester och en resa till paradiset! tjohoo!

1 kommentar:

Pammis sa...

Teamleder Fia!
Grattis. Fan vad roligt.