söndag 23 januari 2011

longing..

livet rullar på, var i kristinehamn förra helgen och hann träffa många godingar samt fick fin-fina presenter. denna helgen har varit en seg sådan, var ute med business navigation (min avdelning på jobbet) och käkade libanesiskt och drack ett par glas i fredags. alltid kul att se hur dom kuvade på jobbet förändrar sej totalt. en av dom löpte amok på ett dansgolv som mer eller mindre inte fanns och fick med sej halva baren. haha. hade myskväll med maria igår, hon lämnade oss för england i fem veckor nu på både gott och ont. kommer sakna min ena bf men å andra sidan, hade hon aldrig åkt hade jag aldrig fått chansen att vara ställföreträdande teamleader. från och med imorgon är det jag som styr skutan!

mitt liv består ju nu endast av jobb, träning, längtan och någon fest. det känns som jag är konstant på gymmet, men det är ju faktiskt kul nu! ja, förutom idag när jag tog ut mej så jag trodde jag skulle kräkas.. men i väntan på semestern så är det helt ok! biljetterna är nämligen betalda och jag lämnar norge för tre veckor den 27de feb och är åter tillbaka den 20 mars. det ska upplevas karneval, det ska upplevas kuna indianer och det ska upplevas en hel del seco herreraño! hade det inte varit för att biljetten varit betald hade jag inte velat fortsätta. vilket horribel vinter. ta slut nu, var så snill!

Inga kommentarer: