söndag 2 januari 2011

2011.

2010 var ett långt år på många sätt och vis. året blev absolut inte vad jag hade förväntat mej, men exakt vad jag hade väntat på vet jag inte helt heller. jag hann med en fin månad i colombia, sommar-månader fulla av fest och skratt, en tur till portugal och madeira samt att en hel del beslut var tvungna att tas. jag kom även igång med träningen igen, började på spanskakurs och träffade en hel del puckon till karlar. många av mina vänner hemifrån fick sej ett tillskott i familjen, och sammanlagt så blev jag nog tant fia ca fem gånger.

ser fram emot vad 2011 kan komma att erbjuda. jag vet med säkerhet att jag kommer fylla tjugofem-jävla-år om sex dagar och detta innebär kalas. sedan har jag tagit ledigt tre veckor i mars för att åka tillbaka till panama är något som gör mej så lyckligt glad. äntligen vågar jag mej tillbaka för att avsluta det som aldrig avslutades. dessutom är karnevalen när vi är där och ja. det kommer bli underbart!

jag välkomnar 2011 med öppna armar. detta kommer bli året jag går med lättare steg på jorden, året jag sparar mina slantar för att kunna genomföra min dröm och året jag inte längre håller kvar vid sådant som inte är värt att hållas kvar. gott nytt år mina vänner, nu kör vi!

Inga kommentarer: