söndag 9 januari 2011

tjugofem unga år.

då var födelsedagen avklarad, nu är äntligen dom tre stressiga helgerna över för denna gången! jag slog som jag tidigare skrivit till med tapas - och vilket tapas sen då. god damn, vilken kock jag är. bakade även två cheesecake som vi serverade till dessert efter att maten hunnit lägga sej och alkoholen vandrade runt i våra kroppar. en fantastiskt lyckad kväll med fina, generösa vänner! fick ett vackert halsband, med en stenbock-amulett, massa ansiktsprodukter från herbal life, ett presentkort på ett spa, pärlsmycken, vinflaskor och en weekend till valfri storstad i europa! helt otroligt, hade inte vågat räkna med en present ens, men jag blev helt överöst! bilder kommer senare, men fick vandra omkring med en krona på huvudet med en tillhörande marc jacobs-kondom (den är alltid obligatorisk?) och min kära Tonje hade skrivit ett fint och rörande tal. alla hälsningar via sms, telefonsamtal och facebook var helt överväldigande. i am thankful to be me!

Inga kommentarer: