måndag 8 mars 2010

No one.

efter en kaotisk dag på jobbet med en massa övertid kom jag äntligen hem till min finfina lägenhet och nu har jag spelat (nåja, more or less) gitarr hela kvällen, fingrarna är helt förstörda. men ska man nånsin lära sej så gäller det att ligga i. höhö. hittade ett litet block från förra året när jag var ute och reste, och min sista note to self var: 1. lära mej spela gitarr. 2. lära mej spanska. inte fasen pratar jag spanska mer än pytte, icke-existerande och nog för jag kan ackord kan jag inte spela gitarr. så nu är det bara att köra. imorn ska jag även sparka igång träningen igen. vet inte riktigt om det är så bra med flera måsten på en gång, men lika bra att prova. för övrigt; den lilla färgen jag fick i colombia håller nu verkligen på att flagna bort. upptäckte att hela min mage är täckt av flagnor och även mina smalben. och rygg. jojo. så mycket för den pinan på stranden!

träffade på mitt lördagsragg när jag gick till tbanan efter jobbet och jag tror aldrig nånsin jag vänt så snabbt på klacken som då. snygg karl förvisso, men det var inte direkt nån perfect match där inte. annars så efterlyser jag nu en dude jag kan lära mej tycka om och som jag kan lita på. och mysa lite med. hade ju ett års jubileum som singel för ett par dagar sen, hade jag fått välja för ett år sedan hade jag förmodligen varit gift och bosatt i panama som de flesta vet. men har förvisso njutit det sista halvåret som singel, men nu är det nog. så är det nån som har någon vettig snubbe som vill ha sej en ascool fiffla. ni vet var ni finner mej. haha. shit, detta är ju patetiskt. godnatt folkens!

Inga kommentarer: