måndag 15 mars 2010

en måndag.


eventuellt har jag tagit ett beslut att sluta röka, men jag vet inte riktigt om motivationen finns för det. frågan är väl i och för sej om den någonsin gör det? har tröttnat på att betala dyra pengar för skit och kan alla andra i min omgivning sluta så ska jag också klara det! det ger mej ändå bara ännu sämre mörkerseende, kass andedräkt, ruttna fingrar, dålig kondition och inte minst håller jag på att frysa ihjäl när jag måste ta mej ut i kylan för att "njuta".

annars så har jag precis käkat massa sushi så nu ligger jag och halvsover i sängen. helt fantastiskt att helt plötsligt ha en 120 säng till eget förfogande, istället för en trång 90 säng.. nackdelen är väl bara att den är så skön så jag inte kommer upp på morgonen.. (men vem vill frivilligt gå upp sex oavsett?). nåja, ska avsluta denna måndagen med ett avsnitt greys. med tända ljus. snus. och ansiktsmask.

Inga kommentarer: