tisdag 9 mars 2010

dream.

jag är TRÖTT, UTSLITEN och MÖRBULTAD. och detta efter att ha varit tillbaka i norge i nio dagar. slitningen i fredags kostade mitt stackars knä och på jobbet är det fortfarande kaotiskt, så det är många övertidstimmar sen jag kom tillbaka. uäck.

det konstiga är att det känns inte ens som jag varit i colombia, det känns bara som en liten dröm, hur kan något så fantastiskt försvinna så långt bort så fort man kommer hem till vardagen? jag har nog bestämt mej (eller det gjorde jag nog för länge sen) att mina månaders resor ska bli en enda lång resa som aldrig slutar. och det ska jag ta tag i snart. i promise you!

2 kommentarer:

maddis sa...

fia! du måste ta kontakt med Hilde Buflod som jobbade här nere & nu åkt hem till oslo. En super-pingla till norsk, singel som aldrig tackar nej till lite fest & sånt - precis som du :) har redan tipsat henne om dej också. okej, nu lät det här som en kontaktannons men bara så du vet så är ingen av er lagda åt det andra hållet! eller du vet väl själv vad du är visserligen ha ha ha. aja,kontakta henne på FB vettja. om du tröttnat på dina nuvarande vänner tänkte jag :)

Isabelle sa...

Välkommen ut i guidelivet! Här reser vi två gånger om året + "normal" semester =)