torsdag 19 juni 2008

rödvinstjut & skvaller

idag fick kristinehamn ett angenämt besök - nämligen bror jansson med käresta! har suttit & druckit rödvin & skvallrat (främst med helga) under kvällens gång, och nu sitter jag här - allmänt uttråkad och med en aningens svängig blick. att understryka är dock att jag inte håller samma promillesnitt som i panama, så jag är nöjd över stundens berusning, den var välbehövd! frågan är väl dock hur jag ska ta mej upp imorn bitti (eller ja, 10) för att sätta mej på bussen / tåget mot åmål för att möta upp mina vapendragare - hesten 1 & hesten 2. ingenting är packat och jag är rädd för en försovning.

saknar min svarta man alldeles ofantligt mycket, men den som väntar på nåt gott.. sägs det ju iaf. jag vetifan om jag inte redan har väntat länge nog. en hel vecka. usch.

nåväl, åtminstone var det riktigt nice att träffa bror & helga igen! och mer lär det bli när jag bosätter mej i samma stad som dom :D wiwi.

glad midsommar vänner!

1 kommentar:

Enligt mig. sa...

Hej gumman. Hoppas allt är bra vart du nu befinner dig, sverige eller norge, who knows hehe.