söndag 29 juni 2008

i´m on my way, i know i am.

det bubblar av tankar och tvivel hos mej för tillfället, varför vet jag inte. var i oslo tors-fre och var på arbetsintervju och försökte fixa boende, men det gick väl sådär. blev iaf erbjuden att jobba på en kundtjänst igen, men den största anledningen till att jag lämnade madeira var att jag var less på telefonjobb så det blir nog att vänligt men bestämt tacka nej till den tjänsten. försöker just nu organisera och packa om alla kläder, grejer - ja, mitt liv i tre olika resväskor men det är lika stimulerande som att ligga utslagen i sängen en bakfull dag. suck. åker tillbaka till oslo imorn iaf, ska på två visningar sen får jag hålla tummarna för att adecco inte grinar ihop totalt för jag tackar nej till jobbet och förhoppningsvis ger mej nåt annat slit & släng jobb.

var hemma hos jeanette igår, och som vanligt var det en riktigt rolig tillställning. det lagades god mat, dracks rödvin, dracks gazela med jordgubbar i och så försegicks det en hel del snack. vidare mot mastis där vi träffade på gamla godingar, och den händelsen som hände för många, många år sedan drogs upp. på ett sätt skönt, då vet jag att dom tror på mej. 94:- för en vodka/redbull. hutlöst. men såklart köpte jag det ändå.

tycker förövrigt det känns konstigt att jag inte saknar så mycket som jag borde? eller har jag saknat så mycket att jag nu inte känner att jag saknar längre? kanske är det så att jag helt enkelt är rädd för vad som komma skall. tänk om inte allt löser sej, hur kommer folk bete och reagera sej gentemot det hela - kommer det finnas acceptans?

hittade gamla fotoalbum & alla mina gamla dagböcker igår - så nu har jag min kväll gjord! men först ska jag hänga tvätt & fika med old grandma.

Inga kommentarer: