måndag 22 september 2014

Dag 22

Dags för en uppdatering! Har ju kört stenhårt på fitnessfighten i september men jag hade ett avbrott i helgen för jag skulle på 30-års fest. Vaknade upp i lördags och mådde pyton.. Halsont, tungt huvud och värk i kroppen.. Tur jag inte skulle springa halvmaran! Ut på stan och gjorde alla nödvändiga ärenden sen fick jag gå hem och slänga mig på soffan en stund. Förbannade det faktum att när jag för en gångs skull (ja, för så känns det) skulle jag gå ut och då blir jag sjuk. Det var bara att bita ihop, öppna den efterlängtade ölen och göra sig i ordning. Väl på festen var jag så sjukt övertaggad, drack jello shots som det inte fanns någon morgondag (och det på en nästan tom mage) så halv ett fick jag stryka ett streck över kvällen och bege mig hemåt. Vilket nybörjarmisstag! Tyckte jag mådde alldeles för dåligt igår för att ha sovit många timmar och knappt fått ut nånting av kvällen innan. Nej, tacka vet jag nyktra helger så man slipper det där eländet.. Heh. 

Till råga på allt gjorde jag ett typisk övertramp i min fina hälar så fotknölen fick sig ett tryck. Den är numera svullen och tycker inte alls om att jag går för mycket på foten. Var det värt det? Njaaa. 

Egentligen skulle jag bara haft 8 dagar kvar av FF, men nu blir det 10 dagar till. Bara att maxa sist tiden nu, det värsta är inte träningen - den är hur kul som helst men maten däremot.. Brr.. Är så trött på kvarg, keso och att ha med mig 375829 matlådor till jobbet varje dag. Har vägrat kolla om det hänt nåt mer med kroppen, det får jag snällt vänta med till den 2 oktober..

Och nu är det dags för att laga matlådor till resten av veckan. Hepp!

Inga kommentarer: