onsdag 15 januari 2014

Handboll och en fin inbjudan

Jag hade inte alls fått med mig att handbolls-EM skulle köra igång nu, men som tur var såg jag en match med Norge och började forska lite! HUR jag kunnat missa det här är för mig inte alls okej. I måndags satt jag i soffan vrålades, viftandes med armarna och med hög puls. Idag likaså. Vackert, det är vad det är. Snyggt spel, briljant målvaktsinsats och många mål. Explosivt och snabba vändningar. Ah, jag blir helt lyrisk! 

I dag hade jag besök av både en elektriker och rörmokare. Hade sett fram emot en sovmorgon eftersom jag började 12 idag, men elektrikern ringde 7.00 och var redo att sätta igång. Något ansträngt att vara här samtidigt då elektrikern inte gillade kallprat och är man då i ett och samma rum så var det ganska lite jag kunde göra. Så vad gjorde jag? Satt i soffan och försökte underhålla honom oavsett. Det gick inte hem.. Sen kom rörmokaren och fixade lite rör i badrummet, så nu börjar jag bli nöjd! Vidare till jobbet och var effektivare än någonsin (borde nog vara vaken i 5 timmar innan jag går till jobbet för att prestera bäst) och när jag kom hem hade jag fått post. En fin inbjudan till bröllop i sommar. HURRA! Ser fram emot att dela en av mina bästa vänners mest minnesvärda dag. Dessutom blev det plötsligt intressant med träning igen.. För det är ju på bröllop det kryllar av singla män.. Eller? 

Inga kommentarer: