lördag 18 januari 2014

En enkel och skön dag

I bland behöver inte de bästa dagarna innehålla något speciellt. Idag vaknade jag, låg och drog mig länge innan jag gick upp och så gjorde jag en god frukost. Sen pulsade jag över till gamla lägenheten och tog itu med flyttstädningen, för att sen pulsa hemåt igen och lägga sig på soffan, prata i telefon och se på TV. Lite snacks, lite vin och P3 GULD. Kräver inte alltid att dagarna ska vara fulla av händelserika och nya upplevelser, just nu njuter jag bara av ensamheten och lugnet.. Pricken över i:et skulle nu vara om någon snäll själ vill hyra den gamla lägenheten också så jag slipper dubbelhyra i februari också.. 

I morgon blir det ännu mer pulsande (och kanske lite pulkaåkande!) och det ser jag fram emot! 

Hoppas ni haft en lika skön lördag som jag!




Inga kommentarer: