torsdag 15 september 2011

stress it up

har haft en ordentligt dålig vecka med massa möten på jobbet och det tillsammans med alla inlämningar till skolan har helt sugit musten ur mig! till råga på det så har inte en bok jag köpt av en tjej på blocket kommit fram än, vilket innebär att jag inte ens har börjat på den sista kursen. otroligt stressande. jag trodde jag var duktig på det här med stress, men hjärtat slår i ett (speciellt vid dom tillfällen jag måste upp och prata inför alla ledare på mötena) men jag räknar med att allt kommer lösa sig framöver. 


ska på konferens i malmö med jobbet om två veckor. jag såg fram emot det otroligt mycket tills min chef släppte bomben: jag, lilla fia, ska representera IKEA Norge på detta mötet. så den där glädjen har förbytts till skär och pur ångest. det värsta med sådana möten är att jag känner mig minst på jorden och tänker att dom andra säkerligen tänker det om mig vilket resulterar i många röd-blossande-kind/ansikt-ögonblick och darrande röst. men det heter väl hälften vågat, hälften 

Inga kommentarer: