söndag 27 mars 2011

sista dagen..

är kanske inte så frisk som jag trodde.. bytte gardiner förut och det resulterade i svettningar, svordomar, höjdskräck & ett sjukt dåligt resultat. det är bara att sätta upp dom gamla igen, förhoppningsvis utan större problem. sjuka veckan är över och jag känner mig bättre sånär på återkommande hugg i hjärtat. ringer nog mina kära läkare imorgon igen så de får se på det, jag ska bli frisk NU!

Imorgon är det äntligen måndag, äntligen ska jag få umgås med riktiga människor igen. självklart ska det bjudas på candy, man måste ha med sig något när man varit ute och rest, det är en självklarhet i vårt team. ska bli härligt att träffa teamet som har alla de olika personligheterna som tänkas kan!

satt och funderade på KOMVUX förut, och får sedan syn på att om man inte är skriven i Sverige så blir man nekad att ta upp kurser.. stämmer detta? någon som varit i samma sits tidigare?

Inga kommentarer: