söndag 26 september 2010

umpaumpapa

hann med tre zumba-pass denna vecka och det är så sjukt kul! i fredags hade mitt gym en happening pga renovering av placet så det dansades zumba i nästan två timmar, med sju olika instruktörer och fyrahundra personer! helt grymt, efter detta var kondensen ett faktum och jag halkade mer omkring sista minuterna än dansade! men som jag mådde efteråt! endorfinerna bara sprutade och jag sprang hem och duschade för att åka hem till brodern och hans sambo och få krama på familjen! helt underbart att träffa pappa & karin igen, har inte sett dom sedan mars tror jag - och då bor vi bara fyra timmar ifrån varandra. sinnes! idag åkte vi upp till frognerseteren, vilket är uppe vid holmenkollen och gick tur i skogen. jodå, man blir ju mer och mer norsk för var dag som går, det hymlar jag inte med! hehe. fantastiska vyer och natur med ett otroligt bra sällskap! så jag behövde inte ta mej till gymmet idag, den promenaden var mer än nog!

imorgon är det måndag, och det innebär att det är min fjärde sista dag på mitt nuvarande jobb. räknar ner ska ni veta! på fredag börjar upplärningen och det ser ut som de kommande två månaderna kommer innehålla en del av detta. men jag klagar inte, har blivit mättad på det jag gör nu. nytt är alltid bra!

och nu är det spikat! på fredag ska jag äntligen träffa min partner in crime, andra hälft, syster - you name it, matilda och hennes lilla mallione! vi har en del att ta igen, men en helg känns inte nog, men som en jäkla bra början iallafall!

annars är det en annan slags nedräkning som börjat nu, och det är verkligen med blandade känslor som jag räknar ned.

men imorgon är det som sagt äntligen måndag och nu är det dags för greys anatomy - som jag väntat!

Inga kommentarer: